PaGeS ..

Thursday 16 February 2012

HAPPY BIRTHDAY SYED!!

Salam kembali,

Semalam tanggal 15 Februari adalah hari ulangtahun kelahiran sahabat kami iaitu Syed Fadzil atau dikenali dgn Syed (ada juga yg panggil Pak Jabit, xpe janji glamer). Maka bersama rakan2 yang lain, kami pn merancanglah acara sambutan birthday mengejut (surprise birthday party). Makanya kami berkumpul di News KTV Imbi Plaza, dimana Syed ni mmg hantu Karaoeke (macam pak Jabit, suka pegang mic).

Yang hadir Ellmy dan Saba, CC Liana, Wan (Big Guy), Hamzah, Iman, Wan dan Shima. Tugasan ambo adalah menculik Syed yg tiada ketahuan ke lokasi. Seperti yang dijangka, Syed seakan dah bau dan masuk saja bilik karaoeke terus pilih lagu. Favorite la katakan.

muke sprais

yg lain sibuk menyanyi

Birthday cakes

Cover sebak la tu .. 
Boley la katakan berjaya surprise party tersebut. Nampak gak la Syed agak terharu dengan sambutan kami. Maklumla, rasanya x semua dlm tu wish birthday kot dlm FBnya. Juadah yg disediakan (thanks to Shima), ada kek, pizza dan minuman .. Abis sambutan tu apalagi, mula la masing2 menyumbangkan suara dengan lagu favorite memasing. Termasuk la Ellmy yg mulanya malu2 nak nyanyi, belasah juga 2 lagu. Peewittt

syed dgn latahnya

Dari kiri Saba, Shima, Wan Mutak, Syed, Wan Big Daddy, Ellmy
Hamzah, Liana dan Iman


Yang paling kiri tu ambo ler ... 

Meriah sehhh

tu dia, Ellmy dan Wan beraksi

Saba dan Iman

Amik Feel ... 

Wan, Syed dan Hamzah

Wan : waarrgghhh .. Makan Budok!!

Saba, Iman dan Liana

Layanzzz

Dah abis berkaraoke, lapar plak so sambung melepak dan bersantapan di Pelita KLCC, cuma Ellmy dan Saba tidak turut serta, risau kain basah kena hujan siang katanya ..

Dengan Kad Ucapan yg Unik
Selesai ...

Hingga ke lain masa, masing-masing dah penat dan beransur pulang. Ohya lupa nak cerita, Syed sepanjang malam tu senantiasa berjaga-jaga kerana takut dibaling telur dan tepung. Ahakss




3 comments:

I_man Nur ALia said...

i loike this entry..
owhh..waiting for another entry..

title = in a relationship wit....???
hehehe...

Pemburu Bayang 13 said...

amboihh ... apekah??

I_man Nur ALia said...

ececeh....wat2 xtaw plak bro nie;p

Post a Comment